Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

20. 06. 2024 16:18

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailDobrý den, děkujeme za Vaši žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. K Vašemu dotazu se vyjadřujeme následovně. Smlouva terminologicky rozlišuje mezi lhůtou pro odstranění vad v záruční době, pro které je stanovena lhůta k odstranění vad delší, a mezi havárií. Havárie představuje podstatně závažnější situaci, kterou je z pohledu zadavatele nutno řešit bezodkladně. V případě havárie lze předpokládat ohrožení lidských životů nebo majetku a doba 8 hodin stanovená pro nastoupení k odstranění vad je s ohledem na tuto závažnost považována za odpovídající. Pakliže by v rámci řešení havárie bylo nutné dostavit se do sídla ÚCL, bylo přihlédnuto k tomu, že stanovený počet hodin představuje dostatečně dlouhý časový úsek pro dostavení se do sídla ÚCL z kterékoliv části České republiky (byť toto nemusí být v rámci nastoupení k odstranění havárie nezbytně nutné). S pozdravem JUDr. Kateřina Havlíková, LL.M. Ředitelka sekce správní a bezpečnostní Úřad pro civilní letectví